tisdag 2 mars 2010

En fiffig pryl

Jag är en sån som verkligen går igång på prylar som är fiffiga. Som till exempel det här hopfällbara glaset från Designtorget. Superfiffigt glas! :-) Så jäkla smart ju! En grön sån där liten puck hade jag gärna haft med mig i väskan. Frågan är väl bara hur mycket användning man skulle få för den egentligen.
Men jag inbillar mig att jag skulle dricka oftare när jag var ute då. För oftast är jag för lat för att kånka på en vattenflaska. Så kanske hade man passat på att ta sig ett glas vatten i farten då, när man ändå tar kisspaus? :-)

6 kommentarer:

  1. Fast du måste ju ändå ha en vatteflaska med dig om du vill fylla på vatten i glaset....

    SvaraRadera
  2. oj så smart!
    en sån skulle jag vilja ha!

    kramelikram

    SvaraRadera
  3. Joz: Meh! Jag tar ju vatten när jag är på toaletten såklart! :-P

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Fullmånetips ;) - Bruk et fotostativ. Men det har du kanskje allerede prøvd ;)?

    SvaraRadera
  6. Hihi, de har roliga prylar man inte visste man behövde. Jag känner alltid när jag ser någon fiffinurlig grej- men, varför har inte jag kommit på det där! Haha! Kram på dig och givetvis ääääälskar jag mormorsfilten!/ Tess

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)