torsdag 11 februari 2010

Wanda gör en Amy

En fräsig dam! :-)

Jag fick just nys om att the Queen of Rockabilly, dvs Wanda Jackson har gjort en cover på Amy Winehouse’s  låt “You Know That I’m No Good”. Men än så länge finns den varken på Youtube eller Spotify, så först blev jag lite ledsen att jag inte kunde lyssna på den. Men så lyckades  jag i alla fall få tjuvlyssna på en snutt av den på Itunes. Och det låter jädrans bra kan jag meddela! :-)
Vill ni också tjuvlyssna så kan ni göra det här. Där finns också den andra låten som är med på singeln, nämligen  The Guess Who’s klassiker “Shakin’ all over” . Den var inte så dum den heller. :-)








(Bild lånad
härifrån)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)