söndag 7 februari 2010

Retro förvaring för pengarna och kameran

retro_pouches

Hittade dom här häftiga prylarna inne på Miss Juniversum’s sida och blev helförtjust! Skulle kunna tänka mig både börsen och kamerafodralet faktiskt. Inte för att jag behöver något av det egentligen, för börsar har man ju i överflöd och jag har redan flera kamerafodral än vad jag har kameror… Men ändå! :-P
När jag var i Malmö i höstas så var jag inne i butiken (Miss Juniversum alltså) och  då fanns där en axelväska som såg ut som en gammal kasettbandspelare. Jag  tyckte den var så cool och jag stod och kände på den lite men det blev aldrig något köp. Jag tänkte att jag kunde beställa den från sidan lite senare istället. Och nu finns den inte kvar längre. Så himla typiskt! :-(

4 kommentarer:

  1. jösses vilka fina!!!
    kassetbandsbörsen vill jag ha!

    ha en fin söndag.
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad häftiga!
    Vi kanske kan hinna med en tur till Miss Juniversum när du kommer hit :)

    SvaraRadera
  3. Bettan: Jaaaa! Det hade vart skoj! Och Systrarna Grene också kanske? :-)))

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)