söndag 7 februari 2010

En vinnare är dragen

Ni får ursäkta att det har dröjt lite för mig att dra en vinnare i utlottningen av dom fina vykorten från Retromega.
Jag har slitit mitt hår här ska ni veta!
Jag hade först tänkt att jag skulle skriva ut alla kommentarerna, vika små lappar och sen låta Elias hjälpa mig att dra en vinnare. Men min skrivare hade visst inte lust med det idag, så det blev inget med det.
Istället har jag använt mig av en slumptalsgenerator, och det var ju faktiskt ändå lite smidigare om jag ska vara ärlig. ;-)
Så här ser ni alltså vinnaren, kommentar nummer 5.

resultat_utlottning
Och kommentar nummer 5 lämnades av ingen mindre än…….. Annie S! Grattis till dig! :-)

4 kommentarer:

  1. Attans, jag hade totalt missat att du hade en tävling! Jag har varit urdålig på att sitta vid datorn på sistone =) Men så är det ibland. Allt bra med dig?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Annie: Glöm inte att maila din adress till mig! :-)
    (Du kan använda mail-formuläret som ligger i höger-kolumnen här på bloggen.)
    Kram

    Sandy: Det var ju synd att du missade tävlingen, men tur för Annie kanske! ;-)
    Jodå.. här är det bara bra. Och tack för senast förresten! :-)
    Allt bra med dig också? Har du lust att fika nån dag? :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag mailade adressen till dig igår, hoppas du fick den.

    Känner mig fortfarande som en liten unge efter att jag vunnit. Händer aldrig att jag vinner något. Så vilken tur för mej, Sandy, att du missade tävlingen. :D

    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)