söndag 7 februari 2010

Efterlyst

Efterlyst

(Collage av Zazzan med bilder lånade från Plastic Land)

Såhär ser väskan ut som jag nämnde i mitt förra inlägg. Cool va? :-)
Jag hittade den på Plastic Land igår kväll, men jag har ju inte lust att beställa från USA för det verkar så krångligt tycker jag. Så om någon av er skulle råka snubbla över denna på en svensk sida, snälla säg till! Då skulle jag bli väldans glad. :-)

Uppdatering: Tack vare min goa bloggkamrat Pjöller Maja har jag nu hittat väskan på en svensk sida! Tack snälla du! :-)

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du hittade den till slut :P bloggkamrater löser allt :-) men annars har jag ett tips som gör det enkelt att beställa från USA om man beställer från en sida som inte skickar till Sverige!

    Jag använder alltid gratisservicen från viadress.com när jag handlar från USA eftersom att de ger dig en gratis virtuell adress i USA, så du kan handla från alla USAs försäljare och även USAs eBay, sedan kan Viadress vidarebefodra dina paket hem till dig.

    Man kan registrera sig gratis på http://viadress.com , man får ett email med sin amerikanska adress direkt. Du kan även låta viadress köpa dina produkter åt dig utan någon provisionsavgift om försäljaren inte tar internationella kreditkort. Det är verkligen användbart! Spana in det: http://www.viadress.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)