söndag 24 januari 2010

Mitt mål för året

IMG_3184

(Foto:Zazzan)

Nu när vi börjat närma oss slutet på januari är det säkert en hel del nyårslöften som redan har gått i stöpet. Det är väl mest p.g.a det som jag själv aldrig har brytt mig om att ha nåt nyårslöfte. Men i år tänker jag ha ett Mål för året istället.
Idén fick jag för en stund sen när jag skulle plocka undan dom sista spåren efter julen 2009, nämligen julkorten. Det är just julkorten som är något av det allra bästa med julen tycker jag. Jag blir lika själaglad varenda gång det dimper ner ett julkort med posten. Vykort överhuvudtaget tycker jag är så himla kul att få! Det tar inte många minuter att skriva, och det kostar inte många kronor att skicka, men det skänker sån glädje! Att nån ägnar mig en liten tanke värmer verkligen tycker jag.
Så därför är mitt Mål för året att skicka fler vykort än jag gjorde under 2009.
Och på tal om vykort, så lovade jag ju en liten utlottning i november som aldrig blev av. Men nu blir den det! Kolla in nästa inlägg här på bloggen så får ni se vad som ligger i vinstpotten. :-)

4 kommentarer:

  1. Åh, vilket bra mål. Jag tror att jag härmar dig lite och gör det till mitt mål också :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det! Har jag tur så skickar du kanske till mig också. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är konstigt det där att fast man vet hur roligt det är själv att få vykort, är man ändå dålig på att skicka egna. Vanligtvis är det ju endast vid någon högtid man skickar också. Nej, mer vykort åt folket! :D

    Ha det gott, kära du!
    Annie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)