lördag 16 januari 2010

Fotriktigt till en hypokondriker

Etnies Fader                                           (Bild lånad från Ridestore)

Jag vill gärna tro att jag skulle bli den lyckligaste personen i världen om jag bara fick äga dom här skorna. Åtminstone så skulle mina fötter bli det. Extra dämpande sula och gott om plats att vicka på tårna. Sånt gillar mina fötter!
(Och så gör det förstås inget att dom är jäkligt snygga också. Fast det uppskattar jag nog mer än vad mina fötter gör, haha!)
Jag har haft lite problem med fötterna sen hösten 2008. Tror det är hälsporre men har bara inte kommit mig för att kolla upp det. Så länge jag går i skor som är bra dämpade i hälen så märker jag inte av det. Men i somras köpte jag nya som inte var lika dämpade, och nu har jag börjat få ont igen. Så jädra typiskt! Det känns verkligen som att det är fel överallt på mig nuförtiden, så snart börjar ni väl tro att jag är värsta hypokondrikern eller nåt! :-P

1 kommentar:

  1. JA, de var snygga. Jag håller med!
    Örhängena hittade jag när jag sökte efter pilgrim... detta är mitt nya märke som jag fastnat för - annas har jag ju samlat pilgrim i många år. =) Jag har lite dille på smycken...
    Jag hade också en period då jag läste mycket barnpsykologiböcker och ville jobba som det. Då läste jag bland annat böcker av Hayden. Mkt bra... nu har jag tre dagar utbildning i psykiatri framför mig, ska bli spännande. Kram och krya på dig du med!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)