tisdag 15 december 2009

Julstämning sökes

spejsigt pynt till granen! :-)

 

(Collage av Zazzan med bilder lånade från Plasticland)

Jag försöker febrilt att komma i julstämning! Jag är inte mycket till julmänniska, och har aldrig varit, och med tanke på hur stressigt det är på jobbet vid den här tiden på året så gör det ju knappast saken bättre heller. Man tappar nästan lusten ännu mer då faktiskt. :-S
Men jag försöker i alla fall. Och jag måste säga att det här härligt spejsiga retropyntet till granen gör mig så otroligt glad! Om jag hade haft gran så hade jag velat ha bara såna här i den faktiskt. Eller ok, några flugsvampar och polkagriskäppar också. Men sen hade jag vart nöjd! :-)

10 kommentarer:

  1. Håller med dig om stressen - det är den som förstör så mycket för folk här i världen - inte värt det!!! Gillar också retropyntet, särskilt flugsvampar o polkagrisar :D Men jag har icke tagit mig råd att köpa nåt :DD

    Kram Lycke

    SvaraRadera
  2. Vilka tuffa =) På Rusta brukar dom ha rätt häftiga julgranspyntar också, med lite läppstift och andra ojuliga saker =P

    Vilken fotobutik jobbar du i? Har tänkt att framkalla några kort snart tror jag =)

    SvaraRadera
  3. De var kjempecoola ;) - Fast kanskje ikke de matcher mine riktig gamle julekuler.

    I jula skal jeg ha som mål å skrive en riktig lang mail til deg. Det er lenge siden sist nå ;). Håper livet ditt er så bra som det kan få blitt.

    En jättejulkram fra Nina i Norge

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!!!
    Du har vunnit i min giveaway!
    Maila din adress till mig så kommer magneten inom kort.
    (ladythirty@gmail.com)

    kramelikram

    SvaraRadera
  5. Ang. Playtones; Jo jag kan erkänna att han sjöng lite knepigt i den låten, annars blev han hyllad för sin goda engelska...

    SvaraRadera
  6. Jo det också, jag tycker absolut han är på bra engelska annars med, som Boppin Steve då..

    SvaraRadera
  7. Nej men vilka söta! Och de där julstjärnorna i det tidigare inlägget är hur coola som helst. :)

    Håller med om julstämningen, tycker det blir svårare och svårare för varje år att koppla av och känna den där julstämningen.

    Ha det gott, kära du!
    Annie

    SvaraRadera
  8. Kjapt Kitchen Aid-svar:

    Angående funksjonalitet, så tror jeg at jeg må holde en knapp på den gamle Kenwooden min. Jeg er litt misfornøyd med at det samler seg ting oppe ved krokfestet og enklere med på og avmontering av visp, eltekrok etc. Det er jeg ikke vant med fra Kenwood. Styrkemessig har det foreløpig gått bra. Har bakt lussekatter og pisket eggehviter og krem og litt sånn lett arbeid. Estetisk er den jo vakker - i metall. Den bråker mindre da. Det er jo BRA! Jeg kommer nok til å blogge litt mer om inntrykket mitt. Kram

    SvaraRadera
  9. Åh, de är ju helt underbara :D Ge mig!!!

    SvaraRadera
  10. Värsta COOL rymdgran vetja!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)