lördag 5 december 2009

Julklappstips till en skön böna (...eller till sig själv!)

glamourflage-collage

(Collage av Zazzan med bilder lånade från Bellme.)

Bellme har just nu erbjudande på en del produkter ur Glamourflage’s sortiment, och till riktigt bra priser dessutom! Till exempel har dom två stycken lip balm för 99:-. (Dessa brukar ligga på runt 69:-/st annars. Det mesta av produkterna ligger i fyndbutiken, alltså inte på förstasidan.)
Jag har ingen aning om ifall produkterna är bra eller luktar gott o.s.v, men förpackningarna är ju vansinnigt snygga i alla fall. Och det räcker ju långt bara det! Åtminstone för en designnörd som jag. Jag går liksom igång på snygga förpackningar, sån är jag! :-P

5 kommentarer:

  1. åh så fina förpackningar! Det är roligt när företag lägger lite extra tanke vid förpackningarna. Sen är ju såklart lukten viktig - för min del viktigare. Men det har du väl förstått... , samma för dig antar jag?!

    Ha en bra helg
    Linnea

    SvaraRadera
  2. Linnea: Jo, jag håller såklart med dig. Lukten är alltid viktigast! :-)
    Ha en bra helg du oxå!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vackra förpackningar! JAg gillar också om saker är snygga. Känns som om dessa är gjorda för dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)