söndag 20 december 2009

Julklapp till mig själv

julklapp
Efter att min farmor gick bort för tre år sedan så brukar jag köpa en julklapp till mig själv. Just kring jul så är saknaden extra stor, så då köper jag nåt litet till mig själv och tänker att det är från henne. Det blir en slags tröst.
Tidigare år har jag köpt en liten Goebel-ängel, eftersom det var det hon brukade köpa till mig. Jag har en ganska stor och värdefull samling nu, men tyvärr har jag inte plats att ha alla framme. Och det känns onödigt att köpa fler när man ändå inte har plats.
Så i år kommer jag köpa någonting annat. Det lutar åt en Volumini från Lyko. Det är en mini-krustång som man använder inne vid hårbotten för att skapa volym. (Just nu har dom kanonerbjudande på den: 149:-. Annars kostar den 329:-)
Och sen en burk Dust it till det. Wow, vilket fluff man lär få! :-)

(Bilder lånade från Lyko)

4 kommentarer:

  1. vilken liten smidig sak! Och ja, dust it är magisk!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Julklappar till sig själv är dom bästa =) Och både en volumini och dust it är ju kanon! En riktigt bra julklapp ;)

    Du får gärna komma på fika hos oss någon gång så att vi både får till den där fikan, och så kan du få se våran "nya" lägenhet? =)

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag kikar in och önskar dig och dina nära en riktigt god jul!


    kram /iris

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)