söndag 6 december 2009

Jaaa du… det var en bra fråga! (Eller?)

google

Jag tycker det är rätt fascinerande att få reda på vad för konstiga saker det är som folk går omkring och undrar över, och som dom sen bestämmer sig för att googla på. Jag vet inte vilken av dom här frågorna som är konstigast egentligen, men den där med parakiten som inte vill äta diarré är nog ändå lite väl knäpp va?
Tydligen är det en länk som Google själva har lagt till för att hålla kvar folks intresse för sidan. Hmm...Ok??! Det här var ju en lite märklig idé kan jag tycka!

4 kommentarer:

  1. Hei Zazzan ;). Kjært barn har mange navn ;). Har ikke fått somlet meg til å legge inn din nye bloggadresse - men NÅ skal jeg gjøre det. Bloggen din er som alltid fresh og underholdende ;). Love it! Massvis med kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaa, jaa var får folk allt ifrån?! :D

    SvaraRadera
  3. Jaaa, hihiii, försökte lämna en kommentar på din gamla..men datorn krånglade!!!
    ser jättefint ut här - och jag gillar sådana knasiga frågor..får mig att le ofrivilligt, gnägg...så då är det gott!!!
    Kika in hos mig så får du se en liten förvandling till 50-60-tal...

    Kramar Lycke

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)