söndag 20 december 2009

Hönor ruvar på ägg och katter ruvar på julklappar

IMG_2968-sElvis verka tro att man bara kan paxa julklappar lite hur som helst. Men nej, så funkar det ju inte. Hela grejen med julklappar är ju att var och en får ju sin egen personliga julklapp.
Och i ärlighetens namn så tror jag inte att han egentligen skulle få användning för syrrans julklapp (som han har försökt paxa), eller hennes killes  julklapp heller för den delen (som han verkar ha span på).
Eller så ruvar han kanske bara på den? Om hönor kan ruva på ägg så kan väl katter ruva på julklappar… eller? Ja inte vet jag vad han tänker… men nåt knas är det säkert.

(Foto: Zazzan)

5 kommentarer:

  1. Kanske han ligger och tänker hur enormt kul det skulle vara att leka "paper shredder" på det där fina julpappret. :)

    SvaraRadera
  2. Annie S: Det är nog inte helt omöjligt, nej. Hihi! Fast det är nog mer snörena han tänker på då i och för sig. Dom brukar han gå loss på som en galning, så i vanliga fall brukar jag bli tvungen att stänga in honom i sovrummet när jag slår in paket! X-D

    SvaraRadera
  3. Lewis "anföll" paketet under granen efter någon dags spaning. Men det var bara snörena som han ville åt. :-)

    SvaraRadera
  4. min kisse paxar inte klappar, han tuggar på snörena...så klapparna hamnade inte under granen förrän på självaste julafton :)

    väldans söt bild på din kisse!

    jag har inte hunnit se Coraline än, det har varit full rulle med julfirandet här, men snart så :)

    SvaraRadera
  5. Haha, vilken fin och rolig bild!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)