onsdag 18 november 2009

Zazzan’s Zuperfika

Zuperfika

(Foto & collage: Zazzan, Ram: Gunhild.)

Jag kände ett så starkt sug efter choklad tidigare ikväll, men när jag tog en titt utom genom fönstret konstaterade jag att det inte var värt besväret att gå ut och handla. Det ösregnar och blåser riktigt hårt här hos mig nämligen.
Istället fick jag nöja mig med en favoritmacka (med jordnötssmör och banan på) och en mugg glögg till det. (Jag vet att muggen ser tom ut på bilden, men den är faktiskt halvfull. :-P) Inte så tokigt det heller faktiskt! Jag tröttnar nog aldrig nånsin på glögg. Det är ju så gott!
Jag är väldigt nöjd med mina nya grönprickiga muggar förresten. Inhandlade för endast en tia styck på Fyndkällar’n här i stan. :-)

2 kommentarer:

  1. GAAAAAH!

    Jag glömmer HELA TIDEN att handla hem glögg! I morgon MÅSTE jag komma ihåg det. Jag har varit sugen hur länge som helst. Jag skall förresten på julmarknad på lördag. :-D

    SvaraRadera
  2. Mandragora: Glömmer du?? Hur i hela friden lyckas du med det??! Vad mysigt med julmarknad förresten. Vart ska du? :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)