fredag 13 november 2009

Välkomna till min nya blogg!

Jaha, då börjar man om på ny kula då. Känns lite trist att börja på nollad statistikmätare igen, men rätt ska ju vara rätt. ;-)
För att undvika förvirring och få bättre översikt över allt jag har skrivit tidigare, så var min plan var att importera alla inlägg från den gamla bloggen hit till den nya. Men av nån anledning vill inte Blogger riktigt samarbeta på den fronten just för tillfället. Jag har lyckats exportera alla filerna, men när jag ska ladda in dom här på nya bloggen så kommer det bara upp felmeddelanden hela tiden. Mycket frustrerande!
(Kan inte låta bli att fundera på ifall det kan bero på att det faktiskt är fredagen den 13:e idag. Jag är lite smått skrockfull annars, men när det gäller just fredagen den 13:e är jag faktiskt tveksam till att det skulle vara en mer otursam dag än någon annan.)
Förhoppningsvis är det bara nåt tillfälligt strul med deras server, och i annat fall är det ju inte hela världen egentligen. För vad som än händer så går det ju alltid att länka tillbaks till den gamla. :-)
(Bild lånad härifrån.)

4 kommentarer:

  1. YES! Jag blir den första att kommentera!! *skratt* självklart hänger jag med till din nya blogg. Men jag håller inte med dig om namnet, men det är ju din blogg, det är du som bestämmer! ;-)

    Ha en fin helg!
    /L

    SvaraRadera
  2. Ååååhej! Jag blir nummer två att kommentera! ;-)

    Ser ju ut som att jag kommer känna igen mig, och det känns ju tryggt och bra. :-)
    Ska bli spännande att följa nya bloggens uppbyggnad! Fast jag kommer nog alltid att tänka på dig som Cel´ Dara. Tycker väldigt mycket om det namnet!
    Men jag håller med om att man vill förnya sig ibland. Och jag tycker att det ser väldigt lovande ut.:-) Så vi ses igen!
    Hoppas att du får en riktigt skön helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Linnea och Pysselpralinen: Nämen oj.. nu fick ni mig genast lite tveksam till alltihopa. Hmmm...Hjälp! :-S
    Nåja, jag testar det här ett litet tag. Skulle jag inte trivas är det ju inte värre än att jag flyttar tillbaks till gamla bloggen igen! :-)
    Kram på er och hoppas ni får en mysig helg

    SvaraRadera
  4. Klart att jag hänger med i nya blogg"äventyr". :) Ibland känner man bara för att börja från början. Det blir nog bra dt här. :D

    Fortsatt trevlig helg! Krams!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)