tisdag 17 november 2009

Mer sånt som gör en glad

För över en månad sedan så skrev jag på den gamla bloggen att jag hade fått fina presenter från Pysselpralinen och Jessy. Och så lovade jag att visa dom där grejerna i ett senare inlägg, men det glömde jag förstås bort. Skäms på mig! :-S
Men hur som helst, nu ska ni få se vad det var för nåt fint i mina paket. :-)

Tjusiga babuschkor från Pysselpralinen! :-)
Dom här tjusiga babuschkorna fick jag av Pysselpralinen, och jag är så himla förtjust i dom! Och det är även Elvis.. så jag får passa på honom så han inte knycker dom!

En söt ugglekrok har fått flytta in i badrummet! :-) Snygga frukostskålar från Jessy! :
Den söta ugglekroken fick jag av Jessy, och den sitter numera i badrummet. Sen fick jag en till likadan men den ska nog få sitta i köket. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu!
Frukostskålarna fick jag också av Jessy och dom gillar jag också jättemycket. Skön retrostil helt i min smak, helt enkelt! :-)
Tack så hemskt mycket tjejer, jag är så glad för mina fina presenter! :-)

5 kommentarer:

  1. Svar: Jag använde mig av lite smalare lister som finns att köpa på dom flesta brädgårdar. Jätte enkel att sätta ihop och spänna fast tyger på!

    SvaraRadera
  2. Förstår det, det var verkligen kanonpresenter :-) Vi har frukost skålarna, fast inte ala, än :-)

    SvaraRadera
  3. Jajemen, de där tre gummorna är specialgjorda för att locka både katter och flickor som gillar Babushkor! Men de är nog inte så lämpliga att äta upp, varken för katter eller människor. ;-) Jag såg förresten en skymt av dina fina gardiner på något annat foto här på bloggen/bildbanken. Man blir ju glad av dom! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)