lördag 21 november 2009

Fin uggla från Ferm Living

ugglekuddeJag är barnsligt kär i den här kudden från Ferm Living! Jag älskar färgerna, och sen tycker jag det är kul att dom har tagit in mönstret från sin kända tapet på vingarna. Den här kudden hade passat väldans bra i min soffa tror jag. :-)
Den finns bland annat på Barnvänligt, som för övrigt just nu har fri frakt fram till den 17/12. Jag är lite sugen på att lägga en beställning, men då i första hand till några barn som jag känner. För en kudde till sig själv för 399:- är väl kanske inte prio ett såhär pass nära jul. Tyvärr!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)