torsdag 26 november 2009

Färgsprakande Give Away

giveaway

Den härligt färgsprakande bloggen Gun Hip, Swollen Lip har just nu en give away där man kan vinna alla dom här fina prylarna! Gissa om jag håller både tummar och stortår (plus Elvis tassar) för att jag ska vinna! (Hihi!) För konkurrensens skulle borde jag väl kanske inte tipsa er om det här egentligen, men jag känner mig lite extra snäll idag faktiskt. ;-)
Klicka på bilden så kommer du direkt till tävlingssidan!

På tal om give aways så ska jag själv ha en tävling eller utlottning här inom kort. I vinstpotten ligger nånting som jag själv gillar och som jag tror kommer passa dom flesta retroälskarna. Så håll utkik! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)