söndag 22 november 2009

De drabbade

de drabbade Nån som minns den här serien som gick på SVT hösten 2003? Eva Röse och Lia Boysen var med bland annat. Det var en grymt bra serie, och jag fattar inte varför den aldrig gått i repris. Jag har vart sugen på att se den igen i flera år nu. Såg just att den finns för 299:- både på cdon och Ginza. Men jag är lite för feg för att klicka hem den. För tänk om den inte är så bra som jag minns den? :-S
Jag vill ju minnas den som den bästa serien som SVT nånsin gjort liksom.. men så kan ju smaken ändras under åren lopp. När man har sett om vissa filmer som man gillade när man var yngre till exempel, då har man ju ofta blivit besviken eftersom dom inte alls varit så bra som man har kommit ihåg dom. Hmmm… det tål att tänkas på det här.

(Bild lånad härifrån)

1 kommentar:

  1. Jag håller md om att det var en kanonserie, tycker också att det är märkligt att den nt sänts i repris. Fast i skrivande stund får jag en minnesbild av att tittarsiffrorna var rätt låga... Den var ju inte direkt main stream.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag så glad!
Jag svarar alltid på kommentarer i min egen blogg. Det blir liksom enklast så! :-)